Friday, April 23, 2010

मेरो मूल्य

फुटपाथमा बेच्न राखिएको चप्पल जस्तो
जो मन लाग्यो उहिघुसारी नाप्ने
बेवारिसी बैगचामा फुलेको फुल जस्तो
जे जसलाई मन लाग्यो टपक्क चुँडी शिरमा लगाउन खोज्ने
यो हो मेरो स्वयंवरको मुल्य

कैयौं केटाहरु बधुका लागी आउछन्
हेर्छन अनि जान्छन्
मेरो एकै अनुहारलाई विभिन्न रुपले देख्छन्
कैयौंले दाइजोको घुर्कि देखाउछन्
कसैको दृष्ट्रिमा
मेरो सिंगो शरिर भद्दा हुन्छ त
कसैको नजरमा छाँट नमिलेको
कोही शब्दजालको
अंकुशमाअपार प्रेम दर्साउछन् त
कोही सुशील बुहारीको नाममा
हत्ते हाल्छन् ।

त्यसैले म
पसलको दिनभरिको हिसावकिताब नमिलेको जस्तो
कताकता कोठाभित्रको
मधुरो बत्तिमा आकृति
नभेटिएको जस्तो
मेरो अनुहारको मुल्यमा
सम्पति र घराना
पछि लागेको जस्तो ।

नरेन्द्र न्यौपाने
गोरखा नेपाल
कविता संग्रह ः हराएका कैदीहरु

No comments:

Post a Comment

तपाँइको अमुल्य सुझाव , सल्लाह र प्रतिक्रिया दिन नभुल्नुस् है । Plz drop ur Valuable Comment Here ..